Рубрика: Без рубрики, Մայրենի

Թարգմանությւն

Сила веры

Հավատի ուժը

Однажды луч сказал солнцу:

Մի օր շաղը ասաց արևին․

 

— Каждый день я летаю на Землю и согреваю всё живое, но я хотел бы согреть сердце человека.

 

Ամենօր ես գնում եմ մոլորակ և տաքացնում եմ այն ամենը ինչ կենդանի է, բայց ես կուզենայ տաքացնել մարդու սիրտը։

— Хорошо, ты можешь отдать каплю солнечного огня сердцу человека, — разрешило солнце. — Этот огонь поможет человеку стать великим творцом. Только выбери лучшего из людей.

 

Լավ դու կարող ես տալ քո շողի մի մաս մարդկանց,- թողեց արևը,- Այդ կրակը կօգնի մարդուն դարնալ մեծ արարիչ, միայն կնտրես մարդկանցից ամենալավին։

Луч прилетел на Землю и подумал: «Как же узнать, кто из людей лучше всех?»

 

Շողը հասնում է մոլորակ և մտածում, « Եվ ոն՞ց իմանամ, ով է մարդկանցից ամենալավը»

Тут он услышал грустные мысли парня: “Ничего у меня не получается. Мечтал стать художником, а стал маляром. Полюбил девушку, а она на меня не смотрит”.

 

Եվ այդ պահին նա լյում է տղայի տխուր մտքերը․ » Ոչինչ ինձ մետ չիստացվի։ Երազում եի դառնալ Նկարիչ, իսկ հիմա դարցել եմ

— У тебя же есть талант, молодость и умелые руки! — воскликнул луч и подарил человеку свой огонь.

 

Դու ունես տաղանդ, ջահելություն ,- գոռաց շաղը և տղայինն տվեց իրա կրակը։

Вспыхнул солнечный огонь в сердце человека и заставил его поднять глаза и расправить плечи. Он взял краски и нарисовал для любимой прекрасный букет.

Բոցավառվեց մարդու սրտում շողի կրակը և ստիպեց նրան բարձրացնել աչքերը և ուղել ուսերը։ Նա վերձրեց ներկերը և սիրելիի համար նկարեց մի ծաղկեփունջ։

«Это чудо!» — обрадовалась девушка и поцеловала его.

Սա հրաշք է,- ուրախացավ աղջիկը և համբյուրեց նրան։

Парень покрасил дом, и заказчик пришел в восхищение: «Я думал, вы маляр, а вы – настоящий художник. Мой дом превратился в произведение искусства»! И парень стал известным художником.

Տղան ներկեց ամբողջ տունը, և պատվիրատուն երբ տեսավ զարմացավբ,- ես մտածում եի դու միայն պատերը ներկում ես, իսկ դու պարզվեց իսկական նկարիչ ես։ Իմ տունը դարձել է արվեստ և տղան դարձավ հայտնի նկարիչ։

Луч вернулся к солнцу и виновато сказал:

Շողը ետ եկավ արևի մոտ և մեղավոր ասաց․

 

— Я забыл, что надо было найти лучшего из людей. Я подарил огонь первому встречному человеку…

 

  • Ես մոռացել եի, որ պետք է գտնեմ ամենալավ մարդուն։  Ես կրակը տվել եմ ՛ամենաառաջին մարդուն ում տեսել եմ։

— Ты поверил в человека, — радостно ответило солнце. – А вера и поддержка превратят любого человека в творца и помогут преодолеть любые преграды.

Դու հավատացիր այդ մարդու ուժերին,- ուրախ պատասխանեց արևը,- իսկ հավատը և աջակցությունը կսաքի ամեն մարդու ամենալավը և կօգնի որպեսզի նրանք անցնեն ամեն դժվարությունների մեջով հետև հանգիստ։

Оставьте комментарий