Рубрика: Без рубрики, Մայրենի

Ուսուցչի օր՝ նախագիծ

8-րդ դասարան

Կարդալ մանկավարժ Շալվա Ամոնաշվիլու ,,Ինչ է կրթությունը,, հոդվածը:

Առանձին-առանձին մեկնաբանիր բոլոր մտքերը (ինչպես ես հասկանում արտահայտած միտքը, համաձայն ես, թե՝ ոչ — ինչու):

Գրել փոքրիկ շարադրություն (8-10 նախադասությամբ), թե ում եք համարում ձեր ուսուցիչը և ինչու. պատմեք նրա մասին, ձեր և նրա հարաբերությունների մասին, ինչ եք նրանից սովորել (կամ՝ սովորում), ինչով է նա առանձնահատուկ…

Շարադրություն


 

Հիմա կարդա այս առակը և կատարիր առաջադրանքները:

  • Բացատրիր ,, հոգում կրակ ունենալ,, արտահայտությունը

Այս արտահայտությունը շատ խորհը իմաստ ունի։ Ես մտածում եմ, որ այս առակում կոնկրետ կրակը դա մարդու երազանքն է, որին նա ուզում է հասնել, այնտեղ մի արտահայտություն կա՝<Հոգևոր ուղին նման է այս կրակին,-ասաց ուսուցիչը,- նա,  ով ուզում է հոգում կրակ ունենալ, ուզած-չուզած պետք է դիմանա տհաճ ու անդուր ծխին, որից կոկորդը կսկծում է, իսկ աչքերը` մրմռում: Իսկ,  երբ կրակը սկսում է թեժանալ, ծուխն անհետանում է, շուրջբոլորը` լուսավորվում:  Ճիշտ նույն բան է և հավատի դեպքում:>։ Երբ դու ունես երազանք, ռրան հասնում ես փուլերով, սկզբում դու սկսում ես որոշել ապագա երազանքիթ իրականացված, վերջացած կադրը, հետո սկսում ես փորձությունների միջոցով հասնել նրան, այս առակում դա նա էր, երբ ուսուցիչը ասում է, որ կրակից ծուխ է ելնում, աջքերտ արձունքոտվում են, տհաճ հոտ է լինում բայց դու պետք է դիմադրես։ Հետո արդեն դու հասնում ես այդ երազանքիտ և կրակը սկսում է թեջանալ, անցնում է ծուխը, տհաճ հոտը։ Դա ունի մեծ իմաստ, և այս առակում ներկայացված է փոխաբերական իմաստով

  • ,,Աշխարհը  խավարի մեջ կընկղմվի,, — այսինքն՝ ինչ կլինի …

-Նա, ով այդպես կվարվի, կեղծ ուսուցիչ է: Նա խարույկ կվառի այնտեղ, որտեղ ուզում է` ղեկավարվելով միմիայն սեփական կամքով և ճաշակով: Ու, եթե ուզենա, ցանկացած պահի էլ կարող է հանգցնել այն: Եվ,  քանի որ նա ոչ մեկին չի սովորեցրել` ինչպես խարույկ  վառել, այդ ժամ աշխարհը  խավարի մեջ կընկղմվի: Կան ուսուցիչներ, որվքեր ուղակի իրենց թվանշանը դնում են, մարդ դառնում է այն ինչ ուզում է, և հետո պարզվում է որ նա ոչինչ չգիտի, և այդպիսի նրա մասնագիտությանը լավ չի տիրապետում և դառնում է վատ մասնագետ, այդպիսով եթե բոլորը այդպիսի մասնագետներ լինեն, աշխարհը կդառնա քաոս, և ինչպես ասվում է՝ աշխարհը խավարի մեջ կընկղմվի։

 

Դպրոցական ուսուցչի խոստովանությունը — Ջոն Թեյլոր Գատո (մանկավարժ, ԱՄՆ):

  • մեկնաբանիր Ջոն Գատոյի խոստովանությունը (նախաբան) սովորողի տեսանկյունից:

aljcs

Այս խոսքերը ինձ համար շատ մեծ նշանակություն ունեն։ Ես մտածում եմ, որ այս խոսքը ուղված է համ աշխարհի բոլոր ուսուցիչներին համ էլ դպրոցներին։ Մեր դպրոցը այդ հարցում շատ լավ է, ամեն երեխամ ամեն մտքի վրա ունիիր կարծիքը և դասատուները նրանց ստիպում են, որ ոչ թե նրանք գրքի տեսակետը ասեն այլ իրենց։ Մյուս դպրոցներում դասատուները քեզ սովորեցնում են այն ինչ գրված է գրքի մեջ, և երբ դու ասում ես, որ այդ մտքի հետ համադայն չես, ապա նրանք ասում են, որ դու իրավունք չունես ինձ հակաճառես, մեծին իրավունք չունես և այդպես թեման փակում են, և դու սկսում ես միայն մտածել այնպես ինչպես գրված է գրքերում, կարելի է ասել, որ դու սկսում ես ապրել գրքերով։

Оставьте комментарий