Նախագծին ծանոթացա և սկսեցի մտածել այն առակների մասին , որոնք ծանոթ չէին ինձ և առաջին անգամ էի կարդում դրանք շնորհիվ հիմնական դպրոցի ավագ աշակերտների թարգմանությունների:
ինձ շատ դուր եկավ առակներում կենդանիների և բույսերի միջոցով ծաղրի է ենթարկվում մարդկային վատ այն սովորույթները, որոնք գովաբանվում են բարի առաքինությունները: Այլաբանորեն գործածվելով` շատ կենդանիներ վերածվում են խորհրդանիշների:
Աշխատանքի ընթացքում ինձ օգնեցին իմ ուսուցիչը, դասարանցիներս և ծնողներս:
Առակների թարքմանությունները կարդալիս ես կատարեցի համեմատություններ և սովորեցի առակների միջոցով խորհրդանիշների վեածված հերոսների հատկանիշները: Դժվարությունները կայանում էր նրանում, որ ես անմիջական ձևով էի հասկանում առակների իմաստը: Սակայն դրանք հաղթահարվեցին իմ ծնողների միջոցով:
Աշխատանքն ինձ զարգացրեց մտածելու նոր մոտեցումներին և վերլուծություն կատարելուն: