Рубрика: բնագիտություն

ճամփորդություն դեպի Արտակարգ իրավիճակների նախարարություն

IMG_20151202_151114

Ես՝ Անուշ Մարգարյանս, շատ ուրախ եմ, որ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում:Ես շնորհակալ եմ դպրոցի ուսուցչական կազմից՝  սովորողների կրթության ընթացքը այդքան հետաքրքիր և բովանդակալից կազմակերպելու համար: Ես ամեն օր նորանոր հետաքրքիր տեղեկություն եմ ստանում: Հենց այսօր մեր դասարանը այցելեց ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ: Մենք շատ հետաքրքիր և բովանդակալից օր անցկացրեցինք: Մասնագետները մեզ բացատրեցին, թե երկրաշարժի ժամանակ որ կենդանին ինչպես է զգուշացնում մարդկանց, որ վտանգ է սպառնում:Մենք ամեն օր նորանոր բաներ ենք սովորում, հետաքրքիր փորձեր կատարում, հաճախում թանգարաններ և այլ տեսարժան վայրեր:Ես հասկանում եմ, որ այս դպրոց հաճախելով ավելի ու ավելի նոր բաներ եմ սովորում:IMG_20151202_160719

Рубрика: Без рубрики

Այս տարվա առաջին ձյունը

Հիմա դեկտեմբերի երեքն է: Վերջապես ձյուն եկավ և մենք մեր սիրելի ընկեր Արմինեի հետ իջանք բակ: Այնտեղ մենք ձնագնդի խաղացինք և մեր օրը հեքիաթի վերածվեց : Մենք իրար խփում եինք ձյան առաջին փաթիլներով: Տղաները աղջիկներին եին խփում , իսկ աղջիկները տղաներին: Հիմա մենք մեր դասարանով եկել ենք դասարան և դաս ենք անում, բայց մեր մտքերը դեռ դրսում են: Աշխարհը ամբողջովին սպիտակ է դարձել: Ես սիրում եմ ձմեռը: